9 redenen waarom jij bij eRocket wilt werken

Wellicht is het voor jou al duidelijk en heeft onze website jou enthousiast gemaakt: jij wilt werken bij eRocket. Mocht je toch nog twijfels hebben, dan ben je na dit blogartikel vast overtuigd. 9 redenen waarom jij bij eRocket wilt werken!

1. De leukste collega’s

Misschien een beetje gek als ik dit zelf aangeef, maar bij eRocket werk je samen met de leukste collega’s! Inmiddels bestaat ons team uit negen professionals die elkaar op ieder vlak weer aanvullen. Samen streven we naar het beste resultaat voor onze klanten en daarvoor wordt hard gewerkt, maar tussendoor is er ook altijd ruimte om gek te doen of voor een potje tafelvoetbal. Ook houden we ervan om te borrelen!

unihockey eRocket

2. Vrijmibo’s

Bij eRocket houden we dus van borrelen en dit uit zich in onze vrijmibo’s. Tijdens de vrijmibo sluiten we de week af onder het genot van een drankje en een spelletje. Iedere eerste vrijdag van de maand staat in het teken van een uitgebreide themaborrel. Zorg ervoor dat je op de fiets of met het OV komt als het de eerste vrijdag van de maand is. 😉

Mexicaanse themaborrel

3. Carpaccio dag

Over vrijdagen gesproken: iedere vrijdag hebben wij een heuse carpaccio dag bij eRocket. We verzorgen daarbij de meest heerlijke belegde broodjes. Voor ons is het altijd weer een feest als het vrijdag is. De vrijdag vliegt dan ook voorbij.

carpacciodag

4. Secundaire arbeidsvoorwaarden

Bij eRocket bieden we hele leuke secundaire arbeidsvoorwaarden. Wist je dat je bij je contract standaard een Netflix en Spotify abonnement krijgt? Of als je dat liever hebt: Videoland, Amazon Prime of Disney Plus. Ook bouw je bij ons pensioen op, wat volledig door eRocket betaald wordt. Misschien ben je er nu nog niet mee bezig, maar op een bepaald moment ga je hier blij mee zijn.

5. De mogelijkheid om te leren

We kunnen het niet genoeg benadrukken: bij eRocket vinden we het belangrijk dat je blijft leren en dat je jezelf blijft ontwikkelen. Natuurlijk verandert de online marketing wereld dagelijks; zo kan het algoritme van Google drastisch veranderd worden, kan Facebook de lay-out van advertentiebeheer weer op de schop gooien of kan er ineens een nieuw sociaal medium ontstaan. Wij zorgen er altijd voor dat we op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen en testen dit regelmatig uit. Dit delen we tijdens onze wekelijkse interne trainingen en kennissessies. Heb je een interessant webinar of boek gevonden? We vinden het superleuk als je je hierin wilt verdiepen! Ook voor het volgen van trainingen of cursussen staan wij open.

6. Jouw mening telt

Ha, dit klinkt als een cliché vragenlijst, maar het is echt zo! Bij eRocket zien we onszelf echt als een team. Dit houdt ook in dat de inspraak van iedere medewerker telt. Heb je goede ideeën, dan staan we hier altijd voor open. Belangrijke beslissingen worden besproken met het hele team. Bij ons hoef je je dus geen zorgen te maken dat er niks wordt gedaan met jouw input.

7. Uitgebreid inwerktraject

We zorgen ervoor dat je ingewerkt wordt volgens een uitgebreid inwerktraject. In de eerste maanden heb je wekelijks trainingen over alle aspecten van online marketing. Tegelijkertijd ga je aan de slag en ondersteun je collega’s met diverse werkzaamheden voor klanten in allerlei verschillende branches. Op deze manier kun je na een training de opgedane kennis meteen toepassen. Wij zijn ervan overtuigd dat dit de beste methode is om een goede online marketeer te worden!

8. Allround ontwikkelen

Bij eRocket werken we altijd via onze Multi Funnel Marketing strategie, waarbij we alle online marketing kanalen optimaliseren om een doelstelling te behalen. In deze strategie combineren we SEO, SEA, social media en e-mail marketing. Al onze online marketeers zijn allround opgeleid, zodat we alle aspecten kunnen oppakken. Dit houdt in dat je bij ons echt alles leert over online marketing. Zo kom je er vanzelf achter welk onderdeel jou het meeste ligt en kun jij hierin een echte expert worden. Als expert zorg jij ervoor dat je alle ontwikkelingen in je vakgebied bijhoudt en ben je een vraagbaak voor al je collega’s. Tegelijkertijd behoud je afwisseling in je functie, doordat je nog steeds ook andere werkzaamheden oppakt. Geen enkele dag is hetzelfde bij eRocket!

9. Klanten luisteren naar je

Nog een reden waarom je wilt werken bij een online marketing bureau is dat klanten vaak ook echt naar je luisteren. Jij bent een expert op het gebied van online marketing en de klant staat open voor jouw advies. Als je werkt op een marketing afdeling binnen een bedrijf heb je kans dat niet al jouw ideeën of opmerkingen worden gehoord of worden toegepast in de werkzaamheden. Bij een online marketing bureau als eRocket is dit juist wel het geval. Je zult merken dat er echt wordt geluisterd naar jouw input. Sterker nog, je kunt meteen aan de slag met je eigen ideeën. Ik kan je vertellen, dit geeft jou (en de klant) nog meer energie tijdens de maandelijkse klantgesprekken!

Vacatures

Ik kan nog wel even doorgaan met redenen waarom jij bij eRocket wilt werken, maar het beste is om het zelf te ontdekken! Bij eRocket zijn we regelmatig op zoek naar online marketing toppers die ons team willen versterken. Houd onze vacaturepagina in de gaten voor de meest recente vacatures. Staat er niks open, maar denk je toch dat je een aanvulling bent voor ons team? Je mag altijd een open sollicitatie sturen naar arianne@erocket.nl. Benoem daarin ook waarom jij bij eRocket wilt werken (dit artikel helpt je vast op weg 😉).