Bij eRocket specialiseren wij ons niet in één online kanaal zoals SEA, SEO of social. Bij eRocket hebben we ervoor gekozen om iedereen als allround specialisten op te leiden. Op deze manier leer je alle onderdelen van online marketing en krijg je een goede basis als online marketeer. Dit zie je terug bij verschillende online marketing bureaus, maar sommige laten de werknemers zich specialiseren op één van de onderdelen.
Vanaf het begin
Vanaf het begin zorgen we bij eRocket dat je de basis ontwikkelt op elk onderdeel. Je leert het van al onze medewerkers de verschillende onderdelen van onze Multi Funnel Marketing strategie. In deze strategie optimaliseren we online kanalen om de online doelstelling van onze klanten te behalen. Alle trainingen worden gegeven door onze online marketeers. Daarnaast blijven wij ons ontwikkelen door elke vrijdagochtend een training aan elkaar te geven.
Waarom allround marketeer?
Waarom zou je een allround marketeer willen zijn/worden in plaats van een specialist op één onderdeel?
Afwisseling in werkzaamheden
De afwisseling van de werkzaamheden zorgt ervoor dat je scherp en gedreven blijft. Zo maak je aan de begin van de week een weekplanning en kun jezelf bepalen hoe jouw dag eruit ziet. Zo kun je de ene dag ’s ochtends SEO werkzaamheden uitvoeren en ’s middags in Google Ads of social duiken.
Verantwoordelijkheid
Je krijgt als allround online marketeer veel verantwoordelijkheid, omdat je in je eentje (of met een collega) een project/klant kunt oppakken. Dit zorgt ervoor dat je de klant op elk onderdeel kan bedienen en niet steeds in overleg hoeft met je andere collega’s wat die gaan doen voor jouw klant/project. Uiteraard kun je altijd bij je collega’s aankloppen voor hulp of advies. We denken graag met elkaar mee.
Klanten te woord staan
Door je op alle onderdelen te ontwikkelen kun je de klanten op elk gebied advies geven, ondersteunen en al zijn vragen beantwoorden. Daarnaast weet jij alles van het project af en hoef je niet na te vragen bij je collega’s wat er is gedaan op de overige onderdelen.
Specialiseren
Heb je een onderdeel waar jij heel veel vanaf weet of vanaf wilt weten? Dan kun jij je hier uiteraard verder in specialiseren en jouw bevindingen te delen met je collega’s. Hierdoor leert iedereen weer meer van dat kanaal en zal het interne kennisniveau verder omhoog gaan.
Wil jij allround online marketeer worden?
Ben je geïnteresseerd geraakt om ook allround online marketeer te worden? Bij eRocket zijn we met enige regelmaat op zoek naar nieuwe online marketing toppers. Houd de website en/of social in de gaten voor nieuwe vacatures. Wie weet zien we je snel! 😁